Kiekvienas iš mūsų žinome, kad automobilyje pasukus vairą, pasisuka ir ratai. Tačiau ne visada susimąstome apie tai, kaip visas procesas, nuo vairo pasukimo iki ratų pajudėjimo, vyksta. Jūs nustebsite, sužinoję, kad sukant savo automobilį, priekiniai ratai nėra nukreipti ta pačia kryptimi.

Dėl sklandaus automobilio posūkio, kiekvienas ratas turi sekti kitą ratą. Nuo tada kai viduje ratas seka apskritimą su mažesniu spinduliu, posūkis tampa glaudesnis, ankštesnis nei išorės ratų. Jei nubrėžtume kiekvienam ratui statmenas linijas, tai jos susikirstų posūkio centriniame taške. Geometrinis linijų susijungimas vidinį ratą verčia judėti daugiau nei išorinį.

Jūsų automobilio vairavimo sistema yra sudėtingas komponentas. Požymiai, kurie rodo, kad automobilio vairo sistemą atėjo metas tvarkyti:

  1. Vairuojant automobilį jis slenkasi į vieną pusę.
  2. Ratai greitai kraiposi pirmyn ir atgal.
  3. Nesugebėjimas sklandžiai važiuoti per duobes ir įvairius kelio nelygumus, iškilimus: bumsėjimas, šokinėjimas ir kita. Važiuojant per nelygumus jaučiasi smūgiai per vairą.
  4. Jaučiamas vairo slydimas. Kai sukate vairą ar laikotę pasuktoje pozicijoje, jis ima neklausyti bei juda į ankstesnę poziciją ir atgal.
  5. Sunku valdyti, pasukti vairą, ypač važiuojant nedideliu greičiu.
  6. Važiuojant didesniu greičiu, vairas ima vibruoti. Nuolatinis vibravimas važiuojant pastoviu greičiu, ypač užmiestyje.
  7. Prarastas arba sumažėjęs stiprintuvas arba vairas per daug laisvas ir blaškosi į visas puses.
  8. Neįprastas ar cypiantis, girgždintis garsas sukant vairą, ypač lėtai važiuojant, pavyzdžiui, automobilių aikštelėje.

Šie ir kiti požymiai gali labai klaidinti, todėl kviečiame atvykti pas mus išsamiai diagnostikai. Mūsu specialistai greitai, pigiai ir kokybiškai remontuoja visus gedimus, susijusius su vairo sistema.

Transmisiją sudaro: automatinė arba mechaninė pavarų dėžė, sankaba, pagrindinė ir kardaninė pavara, diferencialas, pusašė, stebulė. Taigi, transmisija trumpiau tariant yra perdavimas – judesio perdavimas nuo pavarų jungimo iki automobilio pajudėjimo.

Transmisija yra būtina, degalais valdomo variklio, fizikai patenkinti.

Pirma, kiekvienas variklis turi raudonąja liniją, kuri nurodo maksimalę vertę, kuri yra reikalinga variklio degimo sistemai. Variklis turi siauras zonas, kur arklio galios ir apsukos yra maksimaliame lygyje. Pavyzdžiui, variklis gali gaminti maksimalų galingumą 5500 arklio galių apsisukimams per minutę. Transmisija leidžia pavaros santykiui, tarp variklio ir varančiųjų ratų keistis, kai automobilio greitis didėja ir mažėja. Jūs perjunginėjate pavaras, todėl variklis gali likti žemiau raudonosios linijos ir arti savo geriausio diapozono rezultatų.

Pavarų dėžės gali būti automatinės arba mechaninės. Automatinė pavarų dėžė pirmiausia didina variklio apsisukimus, kai eina per hidraulinį susijungimą, o tada per trijų ar keturių pavarų santykį. Mechaninė pavarų dėžė paprastai suteikia šiek tiek geresnį kuro sąnaudų ekonomiškumą, todėl, kad suteikia optimalesnį slydimą, nei tas, kuris vyksta automatinių apsukų keitiklyje. Mechaninė pavarų dėžė paprastai nesukelia sunkumų vairuojant, išskyrus sankabos mynimą, kuris gali būti varginantis, jei miname neteisingai arba per daug. Automatinė pavarų dėžė turi pagrindinę problemą – prastas skysčių pasiskirstymas, esant perkaitimui. Skysčiai ir filtrai turi būti keičiami maždaug kas 40 000 kilometrų, tam, kad būtų išvengta pirmalaikės perdavimo nesėkmės. Tačiau mažai žmonių paiso šio patarimo.

Ženklai, rodantys, kad automobilio transmisija turi gedimų:

  1. Negalėjimas perjungti pavarų.
  2. Degimo kvapas. Tai rodo, kad transmisija yra perdegusi.
  3. Transmisijos triukšmas neutralioje pavaroje.
  4. Važiuojant dingsta pavaros. Kitaip sakant, automobilis spontaniškai iššoka iš pavaros į neutralią poziciją.
  5. Sankabos vilkimasis. Kai norite perjungti pavarą, negalite padaryti to greitai, nes vis vargstate su sankabos pedalu. Šis veiksmas yra lydimas triukšmo. Tačiau tai gali būti nebūtinai transmisijos gedimas, bet ir tiesiog per daug laisvumo pačiame sankabos pedale.
  6. Tekantis skystis (automatinės pavarų dėžės automobilyje). Jei gedimo nėra, skystis yra šviesiai raudonas, skaidrus ir maloniai kvepiantis. Tačiau jis neturi tekėti iš automobilio. Jei skystis tapo tamsus ar keliantis smarvę, tai rodo, kad yra automatinės pavarų dėžės gedimas.
  7. Šlifavimo garsas jungiant pavaras, arba drebėjimas. Taip pat bet kokie kiti neįprasti garsai.

Jei pajutote, kad Jūsų automobilis turi transmisijos gedimą, atvykite pas mus. Nuodugniai ištirsime, surasime problemą ir atitinkamai sutvarkysime Jūsų automobilį.